Mam dosyć takiej tolerancji ! Nie przepraszam.


Dobra, piszę to bo mam już dość tego pierdolenia i gówno-burzy.

Zacznę może od definicji słowa tolerancja :


TOLERANCJA :poszanowanie czyichś poglądów, wierzeń, upodobań, różniących się od własnych.
analogicznie
NIETOLERANCYJNY: brak tolerancji dla cudzych poglądów, upodobań
(kopiuj - wklej SJP).

Jeśli mamy to jasne to możemy przejść dalej.


Uwielbiam tę grafikę ale może by tak odwrócić sytuację?
- Pingwinusie, a co to jest tolerancja?
- Jeśli tolerujesz laktozę, to po prostu pijesz mleko,a nie golisz łeb i ganiasz po mieście krzycząc "pij mleko, skurwysynu!"

Nie mam nic do homoseksualistów, nie mam nic do czarnych, do białych, do azjatów, do buddystów czy ateistów. Ogólnie względnie lubię ludzi. Nie zastanawiam się nad ich wyborami, upodobaniami czy pochodzeniem.

Wkur..a mnie ta cienka granica, której nie powinno być!

Nie lubię lać wody, nie będę więc się rozwodzić nad tematem. Przejdę do rzeczy.
Jeśli się pokłócę z koleżanką (hetero) no to ok, pokłóciłam się z koleżanką. A jeśli pokłóciłam się z koleżanką lesbijką to jestem homofobem?
Jeśli uderzyłam białego faceta to ok, jeśli czarnego, z tego samego powodu, to jestem rasistką.
Jeśli uderzy mnie lesbijka to co? Jest heterofobem (słownik podkreśla mi to słowo jako błąd) ?
Jeśli uderzy mnie czarnoskóry to co? Jest rasistą?

Kto nie słyszał sprawy George'a Floyd'a? Czarnoskóry zabity przez białego policjanta. Straszna sprawa. Jak każda śmierć. Niepotrzebna. Ale czy naprawdę musimy to podciągać pod rasizm? To był przestępca, narkoman, w przeszłości groził kobiecie w ciąży przystawiając jej broń do brzucha (wiedziałaś?)!! Jej życie doesn't metter? Policja przyjechała na wezwanie do osoby z przeszłością kryminalną. Zabicie mogło być nieumyślnym spowodowaniem śmierci. Bez koloru skóry.
Ale ZAŁÓŻMY, że owszem policjant był rasistą. Nie wiemy tego. To czy ja mam przepraszać bo jestem biała, jak policjant? Nie przepraszam, tak samo nie przepraszam za jakąś matkę, która zabiła swoje dziecko.
Marta Kauffam, twórczyni serialu Przyjaciele przeprasza za brak różnorodności w serialu !! Ja też mam przeprosić, bo uwielbiam ten serial i znam go niemal na pamięć?  To nie jest równość, to jest paranoja! 
Jeśli maluję obraz na rynku Krakowskim przedstawiający turystów, to muszę uwzględnić każdą narodowość, każdą orientację z listy LBGTQ..., osoby niepełnosprawne (jedną niewidomą, jedną na wózku itd.), żeby nikt nie czuł się urażony?
Poczuliście niesmak przy osobach niepełnosprawnych? I bardzo dobrze. To też jest mniejszość , która słusznie domaga się wielu praw ale nie robi wokół tego cyrku ! A może powinni, bo z całej tej listy to im najbardziej się należy.

Popadamy w skrajność

Wkurwia mnie to bo wszystko jest wybujałe do granic możliwości. Zatraciliśmy zdolność rozumowania !! Równość to nie jest uprzywilejowanie jakiejś grupy.! Tak samo wola większości nie sprawia, że mniejszość jest gorsza.
Przedstawię Wam kilka skrajnych sytuacji, do których prowadzi takie rozumowanie. Co nie znaczy, że walka o pewne prawa nie jest słuszna. Bo jest. Ale popadamy w tę skrajność
Sytuacja 1:
Kobiety krzyczą, że chcą równości. W Sejmie jest 460 posłów więc kobiety chcą by 230 to były kobiety. Czy to jest równość? Nie ! Jeśli próbujemy na siłę wcisnąć połowę kobiet to nie jest to równość, w ten sposób dyskryminujemy mężczyzn i faworyzujemy kobiety, których nikt nie chce wybrać !
Sytuacja 2:
Ruch LGBT chce wprowadzać swoją ideologię do szkół, tęczowe piątki i te sprawy. To jeśli ja interesuję się np. medycyną naturalną a to przecież ważny temat i zbiorę 5% społeczeństwa (bo mniej więcej taka jest społeczność LGBT) to wywalczymy jakąś lekcję w szkołach (swoją drogą ciekawa koncepcja).

APEL

Myślcie, naprawdę myślcie. Tolerancja, równość piękne hasła. Ale niech działają w dwie strony. Moje "Ty pedale" jest oznaką nietolerancji.
Twoje "Ty jebany katolu" nie jest wolnością słowa.
Niech to działa w dwie strony. Nie odbierajmy samym sobie szacunku, tylko dlatego, że mniejszość jego żąda. Nie musimy odejmować sobie i dawać im. Starczy wszystkim. PO RÓWNO.

Analizujcie.
Nie łykajcie wszystkiego co słyszycie. Sprawdzajcie.
Nie każdy ksiądz to pedofil.
Nie każdy biały jest rasistą.
Nie każdy gej jest dewiantem seksualnym
Nie każdy Polak nie lubi Niemców.
Nie każdy Afroamerykanin toleruje białych.

Czy naprawdę potrzebujemy neutralnych toalet żeby nikt nie czuł się urażony? 
Czy potrzebujemy tego:

No to komentujcie.
Paulina

PS. To samo mamy w macierzyństwie. Sprawdź-> Moje macierzyństwo lepsze niż Twoje.


Komentarze

  1. Myślę podobnie. Czy planujesz publikować tu jeszcze jakieś teksty czy blog jest w zawieszeniu?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz