Są gorsze rzeczy na plaży niż parawany

 
Wszyscy tak najeżdżają na te parawany, że buractwo i Janusze. Ale odległość jest co ?
No dobra, nie żartujmy z wirusa.

Powiem szczerze, że wzięliśmy parawan nad morze żeby wiecie, lepiej ogarnąć dzieci. I dupa. Parawan okazał się najgorszym rozwiązaniem, bo dziewczyny znalazły sobie zabawę ganiania się za parawanem, więc co chwilę musieliśmy je wołać do środka lub stać i ich pilnować. Szybko go zwinęliśmy. Dlatego

Dziękuję innym za parawany

Wszyscy pozostali, a przynajmniej zdecydowana większość, mieli swoje parawany więc i tak byliśmy otoczeni z każdej strony i dziewczyny nie mogły uciec a my mogliśmy siedzieć i zerkać na ich poczynania. Także dziękuję pozostałym plażowiczom za parawany ;)

Gorsze rzeczy

Ale wracając do głównego tematu. Tak są gorsze rzeczy niż parawany. Milion razy gorsze. Kiedyś chyba nie było aż tak a może nie zwracałam na to uwagi bo byłam dzieckiem, nie miałam swoich, mniej się tym interesowałam. Ale teraz widziałam i to dużo

Syf

Syf

SYF

Plaża zawsze kojarzyła mi się z piaskiem. Mięciutkim, Czystym. Bezpiecznym. A teraz?
Pety. Mnóstwo. Świetna przekąska dla ptaków i .. małych dzieci.
Woreczki foliowe.
Kapsle po piwie. Naprawdę, cudowny masaż dla stóp.
Plastikowe kubeczki po piwie z baru.
Kolby kukurydzy.
I mój hit, a raczej anty hit.
Podpaski i wkładki w przebieralniach!! Kobiety ! Jak tak można?! Nie mówiąc, że jest to zwyczajnie śmiecenie to jest to po prostu niehigieniczne i na maksa obrzydliwe ! Przecież wchodzimy tam boso! Dzieci tam chodzą !
I do cholery
NA PLAŻACH SĄ ŚMIETNIKI !
Dużo śmietników. Co kilka-naście metrów. Tak samo przy zejściach na plażę. Błagam. Nie ma wytłumaczenia. Wstyd !

Z takich mniej bulwersujących rzeczy to na plaży nie lubię muzyki. Serio. Na plaży chcę odpocząć. Posłuchać wiatru, szumu fal, gwaru ludzi, śmiechu dzieci (względnie płaczu). Jeśli chcesz słuchać muzyki to są przecież słuchawki. Użyj ich. Jakby tak każdy sobie zapuścił muzę w swoim parawanowym domku to naprawdę byłby najlepszy relaks świata.
Także szanujmy się.

A Was co wkurza na plaży ?
Pozdro Paulina

Komentarze